Ak to niekoho poteší, tak vedzte, že to čo nám zostane na krku, nie je len bársjaká bežne dostupná vec, ale úplný unikát - aspoň tak to podáva riaditeľ Novovitalu p. Lebo.
Aj keď sa radnica a primátor všemožne snažia vytvoriť dobrý dojem, akási trpká príchuť stále zostáva. Veď za 88 tisíc sa naozaj dalo obstarať kopu užitočných vecí. Niektorým sa nepáčilo, že za klzisko na ktoré sme sa zložili všetci, bolo potrebné zaplatiť ešte vstupné a že boli značne obmedzené aj hodiny, kedy bolo klzisko v prevádzke. Začiatkom februára sa teda radnica rozhodla neatraktívnu atrakciu zbaliť a uložiť niekam na dvor ZŠ G.Bethlena. Primátor si v štýle OK ešte neodpustil bombasticky oznámiť, že za dva mesiace klzisko zarobilo mestu 6.500 EUR... To by ale znamenalo, že v čase od 15:00 do 19:00 klzisko navštívilo za 2 mesiace 13.000 platiacich korčuliarov...
Zrejme došlo ku komunikačnému šumu a primátor nevedel, že Novovital už poskytol presné čísla o návštevnosti klziska v odpovedi na infožiadosť. A tie hovoria, že predaných bolo nie 15 tisíc, ale presne 1.672 lístkov, čo znamená tržby vo výške 836 EUR, pričom náklady na prevádzku činili 1.667 EUR len za mesiac december. Teoreticky mohla časť tržieb pochádzať i z prenájmu reklamných plôch, požičiavania a brúsenia korčúľ, ale medzi inzerentmi sme videli hlavne mestské a spriaznené firmy a aj tie korčule musel niekto najprv nakúpiť, aby ich mohol požičiavať...
Internetové médiá sú dvojsečná zbraň a hoci si miestni chálenkári myslia, že majú voľné pole a môžu masírovať voličov do sýtosti, opak je pravdou. Už v roku 2010 to zakúsil prednosta P. Ágh, keď na internetovom diskusnom fóre odhalili jeho falošnú identitu (
článok tu...) a ani teraz netrvalo dlho, kým lož dobehla svojho pôvodcu.
Pritom by stačilo priznať si, že kúpa umelohmotného klziska bola hlúposť, čím rýchlejšie sa ho zbaviť a ospravedlniť sa Novozámčanom za spôsobenú škodu 80 tisíc Eur.... Aspoň takto to vidím ja.